Obec
Nové Město
mapa

Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvodní stránka > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Středa: 17:00 - 19:00 hodin

  2. Telefonické podání: pevná linka - 495 486 042 
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu posta@obecnovemesto.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Nové Město, Nové Město 79, 503 51 Chlumec nad Cidlinou

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Středa: 17:00 - 19:00 hodin

Telefonické podání: pevná linka - 495 486 042 
Poštou na adresu Obecní úřad Nové Město, Nové Město 79, 503 51 Chlumec nad Cidlinou
Elektronicky na e-mail: posta@obecnovemesto.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: izcidtt
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Nové Město, Nové Město 79, 503 51 Chlumec nad Cidlinou
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

bez poplatku

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

bez poplatku

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Výroční zpráva o poskytování informací

  • nejsou vloženy žádné dokumenty

 

 

CERTIFIKÁT unicef

Certifikát unicef.pdf

19. 10. Michaela

Zítra: Vendelín

BIOODPAD - uložiště

Uložiště je zřízeno v oploceném prostoru pod důlou. Na uložiště je možné ukládat pouze bioodpad: zemina z květináčů, piliny a dřevní štěpky, listí, posekaná tráva a plevel, zbytky rostlin, kávová sedlina čajové sáčky.
Ukládání jiných věcí se ZAKAZUJE.
Otevírací doba po dohodě s panem starostou (725 086 600)

Poslech obecního rozhlasu na tel.č. 607 956 432

hlášení obec. rozhlasu rozhlas.doc

Řád ohlašovny požáru

V případě nebezpečí !!!VOLEJTE!!!

Integr.záchran.systém 112
HASIČI 150
POLICIE ČR 158
Záchranná služba 155

PORUCHY:

VODA 841 111 213
ELEKTŘINA 800 850 860
PLYN 1239

!!PODĚKOVÁNÍ-místním hasičům!!

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
28 29 30 1 2 3
Výsledky krajských voleb říjen 2020
4
Výsledky krajských voleb říjen 2020
5
Výsledky krajských voleb říjen 2020
6
Výsledky krajských voleb říjen 2020
7
Výsledky krajských voleb říjen 2020
8
Výsledky krajských voleb říjen 2020
9
Výsledky krajských voleb říjen 2020
10
Výsledky krajských voleb říjen 2020
11
Výsledky krajských voleb říjen 2020
12
Výsledky krajských voleb říjen 2020
13
Výsledky krajských voleb říjen 2020
14
Výsledky krajských voleb říjen 2020
15
Výsledky krajských voleb říjen 2020
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1

Návštěvnost stránek

132163